Receptionist(e) – Administratief assistent(e)

  • Description

Als receptionist(e) / administratief assistent(e) sluit je je aan bij een familiale privébank die al zeven generaties gespecialiseerd is in vermogensbeheer en beleggingsadvies.

Binnen een klein team help je bij het uitvoeren van alle administratieve taken die verband houden met de receptie en de administratie van de bank. Als eerste aanspreekpunt voor de bezoekers van de bank wordt van jou een vriendelijke en behulpzame houding verwacht. Je taken omvatten:

  • Beheer van telefonische communicatie (waaronder het doorverbinden van klanten naar de juiste contactpersonen)
  • Onthaal en begeleiding van klanten en bezoekers
  • Beheer van vergaderzalen
  • Behandeling van inkomende en uitgaande post
  • Beheer van de administratie en documenten van klanten
  • Administratieve ondersteuning voor de verschillende afdelingen van de bank
  • Profil

  • Frans of Nederlands is je moedertaal, maar je spreekt ook de andere landstaal en Engels op een goed niveau;
  • Je beschikt minstens over een diploma secundair onderwijs; een bijkomende administratieve opleiding is een pluspunt;
  • Enkele jaren relevante werkervaring zijn een troef;
  • Je bent vertrouwd met de klassieke MS Office-toepassingen (Outlook, Word en Excel) en hebt een goede pc-kennis;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden: je luistert naar klanten, bent servicegericht en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je werkt nauwkeurig (oog voor detail), bent communicatief en administratief sterk.
  • Notre offre

  • Een voltijdse betrekking binnen een jong team;
  • Een aantrekkelijk loonpakket in verhouding met je ervaring en kennis;
  • Een dynamische werksfeer in een familiebedrijf.

Candidature


    [recaptcha]

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *