Project Manager

Als projectmanager krijg je een diepgaande interne opleiding die gericht is op de operationele, financiële, reglementaire en administratieve aspecten van de Bank. Je werkt aan de uitvoering van projecten die betrekking hebben tot de verschillende activiteiten van de Bank. Je bent verantwoordelijk voor de planning, begeleiding en aansturing van projecten vanaf de conceptie tot en met de oplevering, in nauwe samenwerking met de betrokken vennoten en medewerkers. Wij bieden je een positie aan waarin je een aanzienlijke mate van autonomie krijgt, toegang tot alle middelen van de bank voor de uitvoering van projecten die door de beherende vennoten zijn gevalideerd. Dit is een rol op een hoog niveau die interactie vereist met een reeks interne en externe stakeholders, die meestal meerdere mobiele delen van het project tegelijkertijd beheren. 
Details

Administrative Assistant

Je krijgt een diepgaande interne opleiding die gericht is op de administratieve aspecten van het cliënteel van de Bank. Je werkt in een klein team mee aan alle administratieve taken die betrekking hebben tot de cliënten van de Bank. Het beheer en de opvolging van deze klantendossiers maken deel uit van je dagelijkse activiteiten. In een snel veranderende sector ben je voortdurend bereid om je kennis uit te breiden en nieuwe taken te leren.
Details

Operations Officer

Binnen een klein team meewerken aan het volledige takenpakket dat voortvloeit uit de corebusiness van de bank, namelijk de handel in effecten. Onder andere het beheer, de opvolging en de afrekening van effectentransacties, corporate actions en deviezentransacties zijn een onderdeel van je dagelijkse activiteiten. Binnen een snel veranderende sector ben je voortdurend bereid je kennis uit te breiden en nieuwe taken aan te leren.
Details